HA VEGADES M’EN RECORDO

Ha vegades m’en recordo, quan el meu cor bategava lliure,

la meva força mai ningú l’havia torçat, cap deessa,cap princesa mai no va poder, i volava sense por

perquè jo no vaig voler que fessin tremolar ni tan sols  esquerdar al mur,

que et porta ha el meu cor.

Ha vegades m’en recordo,quan el meu cor no s’angoixava per l’amargor de l’amor.

I de sobte vas aparèixer tu.Nena ¿que tens.. ?que em portes boig ,

sol amb la teva mirada i el teu somriure vas fer que explotés i s’enfonsés

el meu mur, com un terratrèmol, m’has vençut sense lluitar,

ara i sempre el meu cor el portes a les teves mans,

res mes et demano una cosa si tú l’estimes, vindrà l’esdevenir de l’amor,

si no l’estimes ,no l’ofeguis,deixa’l lliure que pugui tornar ha volar.

vola vola i fes-me feliç

JOAN ROS

Ha vegades m’en recordo,MmMm….que estava pensant ?????????????



About juanrubio1000

nada
Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

Responder

